-
Faks hizmetinizi kullanmak için bir cihaz ya da programa ihtiyacım var mı?
Hayır, faks hizmetlerimizi kullanmak için bir cihaz ya da programa ihtiyacınız yoktur. Tek ihtiyacınız olan bir email adresidir.
-
Tekil faks gönderimi ne demektir?
Aynı anda tek bir faks numarasına veya en fazla on faks numarasına yapacağınız gönderim şeklidir. Daha fazla alıcıya da gönderim yapılabilir, ancak böyle durumlarda toplu faks gönderim sistemimizin kullanılmasını öneririz.
-
Tekil faks gönderimi nasıl yapabilirim?
Emailinizde yeni bir ileti sayfası açıp, hazırladığınız doküman/dokümanları emailinize ekledikten sonra emailin alıcı TO (Kime) kısmına göndermek istediğiniz faks numarasını yazıp @@faksgonder.net domainini ekleyip gönderebilirsiniz. (Örn: 902123558444@faksgonder.net)
-
Faks numarasını nasıl yazmalıyım?
Faks numarasının formatı ülke kodu+alan kodu+faks numarası şeklinde olmalıdır. Örneğin Türkiye'nin ülke kodu 90, bu nedenle Türkiye'de herhangi bir yere (bulunduğunuz il dahil) gönderim yapacağınız zaman mutlaka başında ‘+’ veya ‘00’ olmadan 90 yazılmalıdır. Daha sonra alıcının bulunduğu ilin alan kodu ve faks numarası boşluk bırakılmadan yazılır. (Örn: 902123558444)
-
Sisteminiz hangi doküman formatlarını desteklemektedir?
Sistemimiz MS Office 2010/2007/2003 (Word, Excel, Power Point) PDF, TXT, RTF, JPG, PNG, BMP, TIFF, GIF ve HTML doküman formatlarını desteklemektedir.
-
Aynı faks numarasına farklı formatlarda doküman gönderebilir miyim?
Evet, aynı faks numarasına sistemin desteklediği farklı formatlarda ve istediğiniz adette farklı doküman gönderimi yapabilirsiniz.
-
Gönderdiğim fakslar ilk seferinde iletilmediği takdirde sistem tarafından tekrar deneniyor mu? Tekrar gönderim yapmam mı gerekir?
Herhangi bir sebeple iletilmeyen fakslar, sistem tarafından otomatik olarak tekrar denenmek için sıraya alınır, standart olarak 15’er dakika aralıklarla 2 kez daha gönderilmeye çalışılır. Tarafınıza ulaşan rapora göre isterseniz tekrar gönderebilirsiniz.
-
İletilemeyen faks gönderimleri için ödeme yapacak mıyım?
Hayır ücretlendirilmez. Örneğin 6 sayfa gönderiminiz var ve ilk denemede 2 sayfası ulaştı ama sonrasında bağlantı kesildi, bu başarısız bir gönderimdir ve ücretlendirilmez. İkinci denemede altı sayfanın tamamı iletilir ise, ancak o zaman altı sayfalık ücretlendirme yapılır.
-
Günün her saati faks gönderimi yapabilir miyim?
Evet, 7 gün 24 saat gönderim yapabilirsiniz.
-
Aynı dokümanı birden çok alıcıya nasıl fakslayabilirim?
Faks numarasını yazdıktan sonra noktalı virgül (;) ekleyip yeni faks numarası yazılabilir. Yazacağınız faks numaralarının arasına noktalı virgül koyarak gönderiminizi gerçekleştirebilirsiniz. (Örn: 90212355XXXX@faksgonder.net; 90212355XXXX@faksgonder.net)
-
Gönderdiğim faksların ulaşıp ulaşmadığını nasıl öğrenebilirim?
Gönderim (denemeleri ile birlikte) tamamlandıktan sonra gönderen email adresine faksların ulaşıp ulaşmadığına dair detaylı bir rapor gönderilmektedir.
-
Gönderim yapmak için internet (Gmail, Yahoo, Hotmail vb.) email adresimi kullanabilir miyim?
Evet kullanabilirsiniz.
-
Kapak sayfası gönderebilir miyim?
Evet, dilerseniz emailinizin gövde kısmını kapak sayfası olarak kullanabilir veya hazırladığınız kapak sayfasını emailinize ilk doküman olarak ekleyebilirsiniz.
-
Toplu faks ne demektir?
Aynı dokümanın on ve daha fazla faks numarasına gönderilme işlemidir. Bu durumda toplu faks sistemimizi kullanabilirsiniz.
-
Toplu faks gönderimi nasıl yapılır?
Fakslanmak istenen doküman/dokümanları ve göndermek istediğiniz faks numaralarının olduğu Excel listesini emailinize ekleyip, faks@toplufaks.com adresine göndermeniz yeterli olacaktır.
-
İleri tarihli toplu faks gönderimi yapabilir miyim?
Evet, gönderdiğiniz emailin subject (konu) kısmına göndermek istediğiniz tarih ve saati yazarak ileri tarihli faks gönderimi yapabilirsiniz. Gönderim yapacağınız gün içerisinde faklı saatte gönderim yapmak istediğiniz durumlarda sadece gönderimin yapılmasını istediğiniz saati eklemeniz yeterli olacaktır. Tarih yazım formatınız “yıl/ay/gün saat/dakika” şeklinde olmalıdır.
-
Toplu faks raporunu ne zaman alabilirim?
Toplu faks gönderim talebiniz sistemimize ulaşır ulaşmaz işleme alınmaktadır. Başarısız olan fakslarınız 15’er dakika aralıkla 2 kez daha denendikten sonra gönderen email adresine gönderim raporu iletilmektedir. Örnek raporu aşağıda görebilirsiniz.
Tarih Saat Kullanıcı Fax No Durum Açıklama 31/10/2019 14:49 abc@abc.com.tr 90216332xxxx Faks İletildi 31/10/2019 14:49 abc@abc.com.tr 90212301xxxx Faks İletildi 31/10/2019 14:49 abc@abc.com.tr 90216452xxxx Faks İletildi 31/10/2019 14:49 abc@abc.com.tr 90212544xxxx Faks İletilmedi Hatalı Numara 31/10/2019 14:49 abc@abc.com.tr 90216415xxxx Faks İletilmedi Faks Tonu Alınamadı 31/10/2019 14:49 abc@abc.com.tr 90216385xxxx Faks İletilmedi Faks Tonu Alınamadı 31/10/2019 14:49 abc@abc.com.tr 90312342xxxx Faks İletilmedi Cevap Vermiyor 31/10/2019 14:49 abc@abc.com.tr 90212620xxxx Faks İletilmedi Meşgul -
Alıcıya özel toplu faks gönderimi yapabilir miyim?
Evet toplu faks üzerinde birleştirme (Merge) özelliği sayesinde alıcıya özel fakslarınızı gönderebilirsiniz. Bu özellik sayesinde ekstre, BA/BS formları, mutabakat, kişiselleştirilmiş kampanya duyuruları, kişiselleştirilmiş davetiye gibi alıcıya özel veri içeren tüm dokümanlarınızın tek bir email ile gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
-
Alıcıya özel toplu faks gönderimini nasıl yapabilirim?
Belge üzerinde değişken alanlar çift tırnak (“...”) içerisine alınarak belirtilir. Hazırlanan Excel dosyasındaki kolon isimleri ile Word dosyasında tırnak içerisine alınan isimlerin aynı olması gerekmektedir. İki dokümanı emailinize ekleyerek merge@toplufaks.com adresine gönderebilirsiniz. Şablon doküman üzerinde işaretli alanlardaki değerler listeden alınır, bu alanlar doldurulup aynı satırda bulunan faks numarasına iletilir.
-
Sisteminizi kullanarak gelen fakslarımı emailden takip edebilir miyim?
Evet gelen fakslarınızı emailinizden takip edebilirsiniz.
-
Faks alımı için fiziksel bir faks numaramın olması gerekir mi?
Hayır, faks hizmetlerimizden yararlanmak için faks numarasına sahip olmanız gerekmemektedir. Mevcut faks numaranızı kullanabileceğiniz gibi dilerseniz Entera’nın size özel tahsis edeceği faks numaralarını da kullanabilirsiniz.
-
Aylık alabileceğim faks adedi için bir limit var mı?
Hayır bir limit bulunmamaktadır. Sadece aldığınız paket aşıldığı zaman, aşan sayfalar farklı bir birim sayfa bedeli ile ücretlendirilecektir.
-
Aylık gönderebileceğim faks adedi için bir limit var mı?
Hayır sadece aldığınız paket aşıldığı zaman, aşan sayfalar paket birim fiyatından ücretlendirilecektir.
-
Faks gönderim paketinin aşılması durumunda hesabım durduruluyor mu?
Hayır, hesabınız durdurulmuyor kullanmaya devam ediyorsunuz.
-
Mevcut faks hattıma gelen faksları “yönlendirme yaparak” emailimden takip edebilir miyim?
Evet mevcut faks hattınızı "Entera’nın size tahsis edeceği numaraya yönlendirerek" faks hattınıza gelen faksları emailinizden takip edebilirsiniz.
-
Mevcut faks numaramı nasıl yönlendirebilirim?
Yönlendirme için faks hattınızın ucuna analog bir telefon takıp, sırasıyla *21*Entera’nın tahsis edeceği numara# tuşlarına basarak gerçekleştirebilirsiniz.
-
Çok sayıda faks almaktayım. Sisteminizde aynı anda birden fazla faks alımı yapılabilir mi?
Evet, aynı anda birden çok faks da gelse hiçbiri meşgul tonu almadan emailinize yönlendirilir.
-
Gelen fakslarımı birden fazla email adresine yönlendirebilir miyim?
Evet, yönlendirmek istediğiniz email adreslerini, destek@entera.com.tr adresine email olarak göndermeniz yeterli olacaktır.
-
Bana gönderilen fakslar ne kadar sürede emailime düşer?
Normal şartlarda faksınızın emailinize ulaşması 1-2 dakika içerisinde gerçekleşmektedir. Bununla birlikte internette yaşanan sorunlardan dolayı bazen gecikmeler yaşanabilmektedir.
-
Ofisimizde Microsoft Exchange kurulu, sizin sisteminizi kullanabilir miyiz?
Şirketinize ait MS Exchange veya Yahoo, Gmail, Hotmail de dahil olmak üzere her türlü email servis sağlayıcısı ve MS Outlook, Thunderbird de dahil olmak üzere herhangi bir email programı kullanarak Entera eFaks hizmetini kullanabilirsiniz.
-
Veri güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
Sistemimize ulaşan bütün emailler 256 Bit AES ile şifrelendirilir. Gönderim yapılacağı an şifre çözülür ve faks gönderimi gerçekleştirilir. Gönderim yapıldıktan sonra dokümanlar sistemden otomatik olarak silinir.
Ayrıca BTK’ya kayıtlı ve de lisanslı bir operatör olan firmamız (Entera) da, uygulamak zorunda olduğu bilgi güvenliği regulasyonları nedeni ile, verilerinizin güvenliğinin en üst seviyede sağlanmasında bir garantördür. -
Servisin hazır ve çalışır duruma gelmesi ne kadar zaman alır?
http://www.entera.com.tr/tr/sozlesme/ adresinden ulaşabileceğiniz sözleşmemizin her sayfası kaşelenip imzalanarak, gerekli evraklarla (imza sirküleri, faaliyet belgesi ve imzalayan kişinin kimlik fotokopisi) birlikte merkezimize kargo ile ulaştırılması durumunda, servis ve kullanıcı bilgileriniz tarafınıza iletilir ve aboneliğiniz aynı gün aktifleştirilerek kullanıma hazır hale getirilir.
-
Ödeme seçenekleriniz nelerdir?
Ödemelerinizi EFT veya havale olarak gerçekleştirebileceğiniz gibi dilerseniz kredi kartı ile tek seferlik veya düzenli ödeme talimatı vererek de gerçekleştirebilirsiniz. Banka bilgilerimize ve kredi kartı ödeme talimatı formumuza buradan ulaşabilirsiniz.
-
Ön ödemeli paket satın aldığımda, paketimin tamamını kullanmadığım takdirde ücret iadesi alabilir miyim?
Ön ödemeli paketlerde ücret iadesi yapılmamaktadır. Örneğin 100 sayfalık bir paket satın aldınız ancak sadece 90 sayfalık başarılı gönderiminiz gerçekleşti ise geriye kalan 10 sayfa için ücret iadesi yapılmamaktadır.
-
Gönderim paketinin aşılması durumunda ücretlendirme nasıl oluyor?
Gönderim paketinin aşılması durumunda aşan sayfalar, alınan paketin birim maliyetinden ücretlendirilir. Örneğin 25 TL’ye 100 sayfalık faks gönderimi satın aldınız; birim maliyetiniz 25/100= 0,25 TL olacaktır. Diyelim ki gönderim sayınız 104 sayfa oldu. Paketi aşan 4 sayfanın maliyeti 4x0,25=1 TL, paket maliyetiniz de 25 TL olduğundan toplam tutar 26 TL olacaktır.
-
Alım paketinin aşılması durumunda ücretlendirme nasıl oluyor?
Alım paketinin aşılması durumunda, paketi aşan sayfalar sayfa başına 0,20 TL (+%18 KDV + %7,5 ÖİV) olarak ücretlendirilecektir.
-
Gelen raporda “faks tonu alınamadı” yazmaktadır, bu ne demektir?
Bu numara arandığında, telefona cevap verilmekte ancak faks sinyali alınamamaktadır. Örnek: Karşı tarafta telesekreter devreye girmiş olabilir.
-
Gelen raporda “hatalı numara” yazmaktadır, bu ne demektir?
Bu numara geçersiz bir numaradır, muhtemelen bu numara artık kullanılmamaktadır.
-
Gelen raporda “cevap vermiyor” yazmaktadır, bu ne demektir?
Numara çalıyor, ama yanıt alınamıyor.
-
Gelen raporda “bağlantı kesildi” yazmaktadır, bu ne demektir?
Numara faks sinyali vermiş ancak bir nedenle bağlantı kesilmiş.
-
Gelen raporda “meşgul” yazmaktadır, bu ne demektir?
Aranılan numara meşguldür, daha sonra tekrar denenebilir.
-
101
Hayır, faks hizmetlerimizi kullanmak için bir cihaz ya da programa ihtiyacınız yoktur. Tek ihtiyacınız olan bir email adresidir.
-
102
Hayır, faks hizmetlerimizi kullanmak için bir cihaz ya da programa ihtiyacınız yoktur. Tek ihtiyacınız olan bir email adresidir.
-
103
Hayır, faks hizmetlerimizi kullanmak için bir cihaz ya da programa ihtiyacınız yoktur. Tek ihtiyacınız olan bir email adresidir.
-
104
Hayır, faks hizmetlerimizi kullanmak için bir cihaz ya da programa ihtiyacınız yoktur. Tek ihtiyacınız olan bir email adresidir.
Ürünlerimiz ile ilgili daha detaylı bilgi ve satın alma için bizimle iletişime geçin!